Tallinn Music Week avas juubelifestivali hooaja uue kujunduse ja kodulehega. Festivali esitleja on Telia | Tallinn Music Week
2-8 Aprill 2018 – Tallinn

Tallinn Music Week avas juubelifestivali hooaja uue kujunduse ja kodulehega. Festivali esitleja on Telia

Esmaspäeval, 18. detsembril avas Tallinn Music Week (TMW) uue kodulehe koos eelseisva festivali tunnuskujundusega. Tuleval kevadel 2.–8. aprillini juba kümnendat korda toimuva Põhjamaade suurima linnafestivali visuaalse identiteedi lõi disainibüroo AKU ning veebikodu sündis disainistuudio Velvet ja tehnoloogiaettevõtte Festivality koostöös. TMW 2018 esitleja on Telia.

Festivali uus esitleja Telia on olnud TMW sisukas partner juba aastast 2013. Üheskoos on korraldatud nii Telia ja TMW lemmikartisti publikuhääletust kui ka mitmeid noortele suunatud kampaaniaid ning püüeldud kestliku arengu eesmärkide poole. Viieaastase koostöö järel viiakse ühised tegevused uuele tasandile.

“Teliat seob TMW-ga pikk ja ühistele väärtustele toetuv koostöö, kommenteerib Telia kommunikatsiooniüksuse direktor Katrin Isotamm. „TMW on laia, tulevikku suunatud ja vastutustundliku vaatega, värskete ideede ja homse muusika kasvulava. See kõik sobib hästi Telia missiooniga ja nii on festivali esitleja positsioon meile igati loomulik järgmine samm.”

TMW 2018 kujunduse lähteülesandeks oli visualiseerida võimalikult tabavalt ja kujundlikult eeloleva festivali kandvad teemad – kümnes aastapäev, kestlik areng, ühe etapi lõpp ja uue algus, tulevikkuvaatavad ideed ja tegevuskava, muutus.

Kujunduse autoriks on TMW kauaaegne koostööpartner, Eesti üks juhtivaid disainibüroosid AKU, kelle tuntumateks projektideks on muuhulgas Riigikogu, EXPO 2015 Eesti paviljon, Pocopay ning Tallinna linna uus identiteet.

AKU loovjuhi Alari Orava sõnul muutub festival ise pidevalt ning kutsub esile muutusi ka ühiskonnas: „Visuaalselt antakse seda ideed edasi läbi füüsilise läätse tekkiva optilise moonduse. Klaastorudest moodustuv “X” markeerib ühtviisi 10. sünnipäeva, ideede risteed ning valikute vabadust.“

Identiteedi kandvaks elemendiks on ka spetsiaalselt festivali jaoks loodud kirjatüüp, mis koondab endasse erinevaid stilistilisi elemente, mõjudes ühtaegu julge ja sõbralikuna. Kirjatüübi autoriks on noor tähedisainer Aimur Takk.

“Oleme pikalt unistanud, et saaksime mõne projekti jaoks luua uue ja unikaalse kirjatüübi – nüüd see siis õnnestus. Olgu see meie kingitus festivali 10. sünnipäevaks,” kommenteerib Alari Orav.

Uus tunnuskujundus kasutab traditsioonilise kahevärvi-kombinatsiooni asemel seekord kolme värvi. Põhitoonideks on sinine ja ergas punane ning nende intensiivsust tasakaalustav, vahendav ja siduv ning juubeliaastale kohast pidulikkust rõhutav kuldne.

Nagu eelmisel hoojal, loodi ka TMW 2018 veebileht disainibüroo Velvet ja üritustele uuenduslikku tehnoloogiaplatvormi arendava idufirma Festivality koostöös. Peamiseks lähteülesandeks oli kujundada veebist asjalik abiline nii sündmusterohke festivali külastajatele kui ka artistidele, võimaldades hõlpsat navigeerimist festivali programmi, esinejate tutvustuste ja  veebipoe vahel. TMW veeb järgib AKU loodud juubelihõngulist ja julget visuaali ning värvilahendust, taotledes optimaalset tasakaalu piduliku emotsiooni ja ratsionaalse infotarbimise vahel, ühendades selleks visuaalse identiteedi isikupära ning kasutajakogemuse parimaid praktikaid.

TMW 2018 programm ja oma festivalikava koostamise võimalus avalikustatakse veebis järk-järgult algava aasta jaanuari ja veebruari jooksul.

2.-8. aprillil 2018 toimuva TMW juubelifestivali kava tuumaks on õhtused muusikaüritused ligi 250 eri žanri esindajatest artistiga kogu maailmast ning loovuse mõjule keskenduv ettevõtluskonverents, millel lisaks muusikatööstuse teemadele on muuhulgas arutlusel ka valdkondadeülesed tulevikusoskused, disainmõtlemine, tulevikulinnad, sooline võrdõiguslikkus ning kestlik areng.

TMW linnafestivali osa sisaldab tasuta linnalava kontserte, “TMW jutud” avalikku vestlussarja, “TMW maitsed” valikut linna mõnusaimatest söögikohtadest, kunstiprogrammi, disainiturgu ning mitmesuguseid ettevõtmisi avalikus linnaruumis.

TMW 2018 esitleja on Telia.
TMW 2018 partnerid on Kultuuriministeerium, Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus ja Nordic Hotel Forum.

TMW 2018 festivalipassid hinnaga 60 eurot (alates 11. veebruarist 70 eurot) ning konverentsi ja festivali ühispassid hinnaga 175 eurot (alates 1. jaanuarist 250 eurot) on müügil TMW veebipoes.

Festivalipass tagab pääsu kõikidele TMW muusikaprogrammi kontsertidele ning sisaldab eripakkumisi muude festivaliosade raames.
Konverentsi ja festivali ühispass tagab lisaks muusikafestivalile pääsu TMW konverentsile ja delegaadibaaridesse ning registreerunud kontaktide andmebaasi.

TMW 2018 kontsertide üksikpiletid, samuti piiratud kogus TMW 2018 toetajapasse hinnaga 150 eurot tulevad TMW veebipoes müüki jaanuaris 2018.

Toetajapass tagab eelisjärjekorras pääsu kõikidele TMW kontsertidele, sh TMW avakontserdile ja delegaadibaaridesse, ning personaliseeritud  programmisoovituste pakkumist.

Kõik TMW 2018 passid sisaldavad soodustusi TMW „Maitsed“ restoranides ning eripakkumisi muude festivaliosade raames. Telia klientidele kehtivad erisoodustused*.

*Alates jaanuarist saavad Telia kliendid spetsiaalse sooduskoodiga eelmüügist osta kuni 2 TMW toetajapassi, kuni 2 TMW festivalipassi ning kuni 2 konverentsi ja festivali ühispassi, samuti saavad Telia kliendid osta sooduskoodiga kontsertide üksikpileteid.
Telia klientidele kehtib TMW festivalipassi, konverentsi ja festivali ühispassi, toetajapassi ning üksikpiletite ostmisel eelmüügist 20% hinnasoodustus tavahinnast.

TMW 2018 tunnuskujundus